22 Temmuz 2009 Çarşamba

Hayallerini Kaybetme!

Bir video ile karşılaştım ve sizle paylaşmak istedim. Çünkü bu video benim için anlamlı bir video...

Üç kişiden bahsedeceğim size, tanıştığım ve birebir diyalog kurduğum üç kişi...
Birinci kişi 45 yaşında ve hep pilot olmak istemiş, "Niye olamadın?" diye sorduğumda, "Mümkün değildi" dedi.

İkincisi 26 yaşında, bir kafe işleten biriydi. En büyük hayali uçak sürmek, pilot olmaktı. Ona 'Hala daha olabilirsin, daha kaç yaşındasın ki?' dedim. O da, 'Artık imkansız, kendimi boşa kandırmanın ne faydası var' dedi.

Üçüncü kişi 19 yaşında bir gençti, o da pilot olmak istiyordu ama istediği bölüme girememişti. Dedim, 'Sen istediğini yaparsın, kendine uçak bile alırsın', o da 'İmkansız' dedi.

Ben de dedim, 'Bir şey imkansızsa tam bana göredir', gülümsedi bana. Sonra ben de ona gülümsedim ama içimin bir tarafı üzülüyordu. 19 yaşındaki bir genç hayallerini kaybetmişti.

Ve bu video ile karşılaşınca o üç kişi geldi aklıma, belki izlerler bu videoyu ve hayallerini tekrar yakalarlar.

Umut ediyorum...