22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sen Bir Markasın, İsmin Markanın Adı, Görünümün Markanın Logosu


Bir yandan Starbucks Deneyimi kitabını okuyorum, diğer yandan kafamda binlerce fikir uçuşuyor. Sonra bu fikirlerden birini yazasım geliyor ve işte buradayız....

Siz bir markasınız,
İsminiz markanın adı,
Görünümünüz markanın logosu,

Tavırlarınız, davranışlarınız, yazılarınız, konuşmalarınız ve yaptıklarınızla bu markayı dünya çapında büyütebilir ya da ............. .......................... ............... (bu boşluğu siz doldurun)

Unutmayın, bildiğimiz anlamda marka olmak zenginlik değil kalitedir.. (Kalitenin ardından da zenginlik hep gelmiştir. Ne demek istediğimi anlamadıysanız bu videoyu seyredin.)

Google'a marka insanlar yazıp, bakayım kim çıkacak derken MarkaSizsiniz diye güzel bir site ile tanıştım. Hatta bu konuda ücretsiz indirebileceğiniz bir e-kitap var, buradan indirebilirsiniz.

Bunu bir düşünün....
Bunu konuyla ilgili günlük hayattan örneklerle bir yazı daha yazacağım.


Hakan Mengüç - Uludağ Haziran 2009