Siz bir markasınız,
İsminiz markanın adı,
Görünümünüz markanın logosu,
Tavırlarınız, davranışlarınız, yazılarınız, konuşmalarınız ve yaptıklarınızla bu markayı dünya çapında büyütebilir ya da ............. .......................... ............... (bu boşluğu siz doldurun)
Unutmayın, bildiğimiz anlamda marka olmak zenginlik değil kalitedir.. (Kalitenin ardından da zenginlik hep gelmiştir. Ne demek istediğimi anlamadıysanız bu videoyu seyredin.)
Google'a marka insanlar yazıp, bakayım kim çıkacak derken MarkaSizsiniz diye güzel bir site ile tanıştım. Hatta bu konuda ücretsiz indirebileceğiniz bir e-kitap var, buradan indirebilirsiniz.
İsminiz markanın adı,
Görünümünüz markanın logosu,
Tavırlarınız, davranışlarınız, yazılarınız, konuşmalarınız ve yaptıklarınızla bu markayı dünya çapında büyütebilir ya da ............. .......................... ............... (bu boşluğu siz doldurun)
Unutmayın, bildiğimiz anlamda marka olmak zenginlik değil kalitedir.. (Kalitenin ardından da zenginlik hep gelmiştir. Ne demek istediğimi anlamadıysanız bu videoyu seyredin.)
Google'a marka insanlar yazıp, bakayım kim çıkacak derken MarkaSizsiniz diye güzel bir site ile tanıştım. Hatta bu konuda ücretsiz indirebileceğiniz bir e-kitap var, buradan indirebilirsiniz.
Bunu bir düşünün....
Bunu konuyla ilgili günlük hayattan örneklerle bir yazı daha yazacağım.
Hakan Mengüç - Uludağ Haziran 2009