23 Temmuz 2009 Perşembe

Hayat sevmediğin bir işte çalışmaya değmeyecek kadar kısa

Jobsintown.com diye bir siteyle karşılaştım, bu sitedekiler 'Life's too short for the wrong job' diye bir sloganla çok güzel reklam afişleri hazırlamışlar ve yaratıcı bir şekilde kullanmışlar. Ben bu cümleyi, 'Hayat sevmediğin bir işte çalışmaya değmeyecek kadar kısa' olarak çevirdim ve resimleri sizlerle paylaşmak istedim.

Evet ben de aynen buna inanıyorum, Hayat sevmediğin bir işte çalışmaya değmeyecek kadar kısa...


Aşağıdaki resimlere bakın ve bu cümleyi düşünün...

'AMA' ile başlayan bir cümle kurarsanız da buraya bakın.









Bir saatliğine mutlu olacaksanız, şekerleme yapın
Bir günlüğüne mutlu olacaksanız, balık avlamaya gidin
Bir aylığına mutlu olacaksanız, evlenin
Bir yıllığına mutlu olacaksanız, bir servete konun
Tüm yaşam boyunca mutlu olacaksanız, işinizi sevin...


ÇİN ATASÖZÜ