24 Temmuz 2009 Cuma

Ama Köşesi (Bahanesi Olan Herkes Buraya)



Hayallerinizdeki işe, eşe veya herhangi bir şeye kavuşmak istiyorsunuz,
Fakat sürekli bir ses,
'AMA' ile başlayan cümleler kuruyor.

MERAK ETMEYİN BU HERKESDE OLUR

Ne zaman o 'AMA' sesini duyarsanız bu sayfayı açın ve size uyan 'AMA'yı seçin ve ilgili sayfaya gidin. Bunu arkadaşlarınız için de yapabilirsiniz.


-------------------------------------------------
Bu linki saklayın:
http://tinyurl.com/amakosesi
-------------------------------------------------



AMA KÖŞESİ


Ama benim imkanlarım kısıtlı... o zaman buraya bak
Ama artık bunu gerçekleştireceğime inanmıyorum, hayallerimi kaybettim... o zaman buraya bak
Ama bende o yetenek yok... sen de buraya bak
Ama başarının sırrını bilmiyorum diyorsan buraya bak
Ama dünya kötü, her şey kısıtlı, istesek de yapamayız diyorsan buraya bak
Ama güzel bir konuşmaya ihtiyacım var diyorsan buraya bak
Ama herkes beni yolumdan çevirmeye çalışıyor diyorsan buraya bak
Ama bunun için fazla yaşlıyım diyorsan buraya bak
Ama çok denedim ve çok başarısız oldum diyorsan buraya bak
Ama fazla kiloluluyum diyorsan (yuh artık) buraya bak
Ama hata yapmaktan korkuyorum diyorsan buraya bak
Yukarıdaki bütün 'ama'ları kullandıysan buraya bak